carti

Cele mai citite cărți pe Wattpad în 2016

Wattpad este o platformă de self-publishing care oferă multe materiale gratis. Acolo găsiți foarte multe multe povestioare fan-fiction și tot acolo puteți să testați piața cu o idee nouă a propriei cărți sau chiar cu câteva capitole.

carti gratis.gif

Prima oară am accesat Wattpad când Darynda Jones, autoarea seriei Charley Davison a anunțat că va publica o nuvelă pe această platformă. Sinceră să fiu, până atunci am considerat Wattpad un loc unde cu siguranță găsesc proză și poezie de proastă calitate. Boy, was I wrong. Nu numai că am descoperit autori foarte talentați care din diferite motive nu au optat să publice pe Amazon, dar tot aici am găsit oameni cu aceleași gusturi literare ca mine cu care am putut face schimb de idei.

 

Prin urmare, am devenit o utilizatoare împătimită a site-ului și povestesc ori de câte ori am ocazia despre el.

 

O calitate deosebită a acestui site este că arată cât timp a fost citită o anumită poveste. Astfel, chiar dacă există și un sistem de votare, se indexează minutele de scroll, ceea ce este minunat pentru că se numără și timpul petrecut citind a doua oară acea nuvelă sau roman.

 

Iată care sunt cele mai citite cărți de pe Wattpad în 2016.

 

Toate aceste cărți sunt gratis. Prin urmare, dacă vreți să vă delectați cu câteva povești interesante, puteți începe de aici.

 

Înregistrarea pe Wattpad este gratis. Un nume, un mail și puf! Cărți gratis.

 

Voi aveți cont pe Wattpad? Pe cine urmăriți și cui îi citiți cărțile de obicei?

28 de gânduri despre „Cele mai citite cărți pe Wattpad în 2016

  1. Multumesc de pont! Eu chiar sunt in Spania momentan, iar aici gasesc carti doar in limba spaniola si obosesc, uneori sa citesc, Asa ca imi va fi utila recomandarea ta, mai ales ca „am pofta” de citit!

    Apreciază

  2. Nu am auzit de acest site pana acum, recunosc. De multe ori intram pe Amazon, asa cum ai zis si tu, si citeam de acolo, dar in ultima vreme nu le mai lasa free, sau gasesti doar cateva capitole din ele, apoi trebuie cumpara cartea. Mai exista si Google Books sau ceva de genul. Il foloseam acum cativa ani cand mi-am pregatit tema de licenta pentru facultate.

    Apreciază

  3. Recunosc ca nu am timp sa citesc prea mult, dar mai pun mana pe cate o carte atunci cand timpul imi permite. Am gasit si eu cate chestii legate de acest wattpad si nu stiam despre ce este vorba. ma bucur sa ma dumiresc si eu despre ce este vorba

    Apreciază

Lasă un răspuns

