Uncategorized

Câteva dorințe de la noul an

La prea puțin timp după ce am trecut în anul nou, casa vuia deja de rezoluții. Care susținea că vrea să facă nu știu ce, care de la 1se lăsa de țigări (evident striga asta din tot plămânul cu țigara aprinsă), care se apucă de slăbit, care vroia să scrie nu știu câte cărți. Înțelegeți ideea. La 12.01 toți știm vom face în anul care tocmai a început fie chiar și pentru o zi.

giphy

Ce încerc să spun este că rezoluțiile de anul nou mi se par puțin stupide. Dacă vrei să realizezi ceva nu trebuie neapărat să începi de la 1 ianuarie sau de la începutul săptămânii.  Poți să faci acea schimbare majoră în viața ta oricând. Începutul simbolic nu te va ajuta atât de mult cum crezi tu. De exemplu, pe 1 ianuarie bei, dormi, mănânci și cam atât. Iar luni este cea mai nașpa zi a săptămânii pentru că trebuie să te desparți de relaxanta zi de duminică.

Acum că mi-am scos asta din sistem, haideți să vorbim despre lucrurile mici care mi-aș dori să se întâmple anul acesta, eventual fără ca eu să depun prea mare efort pentru a le realiza.

În primul rând, mi-aș dori să fiu mai activă. În mod evident, nu vreau să urc pe Everest. Însă o plimbare din când în când nu a stricat vreodată nimănui. Este clar că încerc să evit oamenii și locurile în care sunt aglomerări de oameni, acesta este motivul pentru care îmi plac atât de mult cărțile. Dar în ciuda faptului că sunt foarte plăcute, nu doar de personaje fantastice ai nevoie. Prim urmare, ar trebui să mai scot nasul din casă măcar atunci când este soare afară. Jucatul de-a aleargă grasul cu câinele nu se pune.

Un obicei pe care îl voi continua din anul precedent este cel de a nu mai răspunde provocărilor de doi bani. Într-o altă viață aveam în cercul de prieteni pe cineva a cărui scop în viață era să mă pună în situații jenante. Evident, acea persoană nu îmi mai este apropiată. Și aș vrea să extind această curtoazie și altora care fac același lucru.

giphy-1

Desigur, voi continua să citesc. Însă poate în acest an voi avea mai mult succes în a scrie despre minunatele cărți care îmi pică în mână. Ba chiar, îmi propun să deschis și acele cărți pe care de mult timp le evit din varii motive.

De altfel, sper ca 2017 să fie la fel de frumos ca 2016. Aș putea să trăiesc fără stresul anului trecut, însă dacă nu ar fi fost probabil nu aș fi simțit cum a trecut.

 

Lasă un răspuns

